Recurs compost per un total de 30 targetes per a treballar la codificació de paraules (Camp semàntic: artròpodes) i 30 targetes control per a l’autoavaluació. A partir d’una fotografia i un nombre imprecís de lletres, les criatures han de confegir una paraula relacionada amb un artròpode. El fet que el nombre de lletres no siga exacte pretén provocar un major nivell de desafiament i complexitat que pot resultar més engrescador. En aquest sentit, provoquem que l’infant haja d’escollir aquells grafemes que realment necessita i que sàpiga descartar els que no. En finalitzar la proposta, es poden fer servir les targetes autocorrectives on apareix el nom de cada artròpode i facilitar un aprenentatge més autònom. Per a aquelles xiquetes o xiquets que mostren dificultats podem adaptar el recurs a un nivell menys complex, ratllant les lletres innecessàries i deixant únicament les que fem servir per a confegir la paraula.

El material va dirigit principalment a xiquetes i xiquets de cicle inicial de Primària.

Objectius:

  • Treballar la codificació en primers lectors.
  • Fomentar l’atenció focalitzada i sostinguda.
  • Ampliar coneixements lèxics d’un camp semàntic específic.
Comença igual que 001 portada
Comprensió Lectora Qui Soc 003
Comença igual que 001 portada
Comprensió Lectora Qui Soc 003
Comença igual que 001 portada
Comença igual que 001 portada
error: Content is protected !!